Co umím

29.08.2022

VISCERÁLNÍ MANIPULACE

Je to jemná metoda manuální terapie (terapeut pracuje pouze svýma rukama). Tato terapie dokáže ovlivnit struktury uvnitř lidského těla. Ovlivnitelné struktury jsou vnitřní orgány (srdce, plíce, játra, střeva atd.), ale i jejich obaly a závěsný systém. Orgány v organismu nejsou jen tak vloženy, ale jsou zavěšeny na vazivu. A toto vazivo je ve většině případů zakotveno na kostech. Dojde-li ke zdravotním problémům vnitřních orgánů, ovlivní to svalově-kostní systém a naopak. Pro příklad: bolí nás záda (páteř), protože máme po operaci srůsty v břiše. Nebo máme v páteři vyhřezlou ploténku a od té doby nás trápí plynatost a jiné trávicí obtíže. Co způsobuje viscerální obtíže = obtíže vnitřních orgánů jako je zácpa, průjem, bolesti bez zjevné příčiny, plynatost, neplodnost a spoustu dalších? Nejčastější příčiny viscerálních potíží jsou: pooperační stavy (i po operaci císařským řezem), záněty ve tkáních, úrazy, stres, špatné držení těla a pohybové stereotypy. 

Uvnitř těla je to samozřejmě složitější. Potíže, které se v těle a na těle objeví, mají hlubší souvislosti, ale snažila jsem se tuto metodu přiblížit, co nejjednodušeji. Sama jsem před lety vyzkoušela viscerální manipulaci jako pacient - se skvělým výsledkem. Po té jsem ji brala jako doplňkovou terapii při léčbě mých pacientek trpících ženskou funkční sterilitou (neplodností). V současné době ji zařazuji u většiny klientů, aby byla terapie komplexnější. Reakce mých pacientů: 

,,Když jsem k vám přišel s bolestí zad a vy jste se mi začala hrabat v břiše, nechápal jsem nic. Ale ta úleva po terapii byla neuvěřitelná." 

,,Prošla jsem různými terapiemi, abych otěhotněla. Ale vy jste anděl." ( Miluji práci s úžasnými budoucími maminkami. I když se ne vždy podaří otěhotnět, jsou báječné). 

,,Když se mě přátelé ptají, co tady semnou děláte, tak jim říkám, že na mě různě saháte. Občas to bolí, z počátku jsem byla hodně unavená, ale teď je mi skvěle. Jste šaman ." 

Mé reakce: skvělý pocit ze všech úžasných lidí pod mýma rukama. Toť VISCERÁLNÍN MANIPULACE ve zkratce

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky